Министар информисања и телекомуникација у Влади Републике Србије Михаило Јовановић, састао се данас са представницима медијских и новинарских удружења и партнерима из међународних организација и амбасада, са којима је разговарао о актуелним темама у области информисања и медија.

 

На састанку су учествовали представници девет медијских и новинарских удружења, који су претходно учествовали у изради Медијске стратегије и Акционог плана.

 

Такође, састанку су присуствовали шеф Делегације Европске уније у Србији амбасадор Емануеле Жиофре, и представници Мисије ОЕБС у Србији, Амбасаде Краљевине Норвешке и Фондације Конрад Аденауер.

 

Министар Јовановић истакао је на састанку да ће питања информисања бити приоритет новог министарства и да су дијалог и сарадња са медијским и новинарским удружењима о свим актуелним питањима и изазовима веома важни.

 

Јовановић је рекао да је приоритет рад на изради Измена и допуна Закона о јавном информисању и медијима, као и Измена и допуна Закона о електронским медијима. Предлог Министарства је да на овим законима раде представници медијских и новинарских удружења који су учествовали у изради Медијске стратегије и Акционог плана.

 

Представници медијских и новинарских удружења, представили су предлоге у вези са овим законима и упознали новог министра са другим важним активностима и питањима у медијској заједници.

 

Шеф Делегације ЕУ у Србији, амбасадор Емануеле Жиофре поздравио је организацију састанка новог министра информисања и телекомуникација са медијским и новинарским удружењима. У контексту најновијег Извештаја о напретку и предстојећих медијских реформи истакао је значај дијалога и одржавања инклузивности и транспарентности у целокупном реформском процесу заснованом на доброј пракси израде Медијске стратегије. Жиофре је поновио да ће ЕУ наставити да пружа и финансијску и техничку подршку у реформама.

 

Представници партнера из међународних организација су рекли да ће наставити да пружају помоћ и експертску подршку у изради измена и допуна медијских закона, као и даљем спровођењу Медијске стратегије.