Министарка трговине, туризма и телекомуникација у Влади Републике Србије, Татјана Матић, оценила је приликом свечане доделе сертификата у НАЛЕД Лабу у Београду, да пројекат „Унапређење дигиталних компетенција жена у руралним подручјима“ значајно доприноси промоцији женског предузетништва и оснаживању жена у руралним подручјима да покрену сопствени бизнис.

 

Она је нагласила да је предузетништво у Србији обележено родним дисбалансом и да је самозапосленост скоро двоструко већа код мушкараца него код жена, те да је зато сваки женски предузетнички подухват, поготово у руралу, огроман успех.

 

„Женско предузетништво на селу представља посебан вид неустрашивости. Зато је потребан посебан подстрек унапређењем њихових дигиталних компетенција у функцији пласмана, веће видљивости и повећања продаје њихових производа.
Нова знања о коришћењу Ексела, о онлајн продаји и о промовисању путем друштвених мрежа помоћи ће полазницама овог пројекта да развију своје бизнисе по својој мери и у складу са својим плановима“, изјавила је министарка Матић.

 

Она је подсетила да Министарство трговине, туризма и телекомуникација усмерава значајну пажњу на развој дигиталних компетенција жена, чиме подстиче развој женског предузетништва, те да је од 2017. до данас опредељено више од 70 милиона динара за пројекте и програме подршке развоја дигиталне писмености и компетенција жена.

Поред министарке Матић, на догађају су говорили и директорка агенције UN women, Милана Рикановић и директор туристичке организације општине Инћија, Милан Богојевић.

Пројекат „Унапређење дигиталних компетенција жена у руралним подручјима“ спровела је Етно мрежа уз подршку Министарства трговине, туризма и телекомуникација и у партнерству са одабраним општинама и агенцијом UN women.

 

Током три радионице, обуку је прошла 21 жена из Новог Пазара, Сомбора, Оџака, Кикинде, Сокобање, Београда, Панчева, Инђије, Сремске Митровице, Чачка и Беле Паланке.